Forever Living - NP - בריאות ועצמאות כלכלית

נעמי פסטרנק, מנהלת שיווק

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • אלו פירסט - תרסיס נפלא

    אלו פירסט : התרסיס הטבעי ליולדת ולתינוק 

    מעולה לחיטוי חתכים וקרעים באיזור החיץ, מאלחש, מקרר ומרגיע מיידית, עוצר דימומים במהירות, מחיש משמעותית את ההחלמה.

    מותז ללא מגע יד באזור הכואב מרכך ומגמיש (חשוב אחרי ניתוח קיסרי), מעולה לחיטוי ולריפוי טבור התינוק, תפרחת חיתולים,  להקלה וריפוי אחרי ברית מילה ולכל מה שכואב,פצוע או מגורה...

    חובה לשים בתיק לידה!

    תכשיר עזרה ראשונה בכל בית, מעולה במקרה של אבעבעות רוח,

    פצעיות, חבלות ומכות יבשות.

     

     


     
  • תוצאות מוצלחות עם ג'ל אלו ורה וחמוציות BERRY NECTAR

     

    עדות על שימוש במוצר                                                     תאריך  12.12.2010

     

    אני אילן ,

    סובל תקופה ארוכה מאלרגיות וגירודים בעור הגוף שהיו בלתי נסבלים .

     

    נתקלתי בסוכנת של "פוראוור" והציעה לי לשתות ג'ל אלו ורה  חמיציות ,  וזה יפתור לי את הגירודים הייתי מאוד סקפטי וחשדן.

    היא הציעה לי במידה והמשקה לא יהיה לשביעות רצוני אני יכול להחזיר

    ולקבל את כספי חזרה, התנאי הזה שכנע אותי לרכוש את המוצר.

     

    והתוצאות לא אחרו לבוא , לאחר שעות מספר הגירודים פסקו (ממש לא יאמן).

     

    לאחר שהבקבוק הראשון אזל , נגשתי לבית טבע לרכוש ג'ל אלו ורה

    במחיר מוזל יותר, אך לדאבוני התוצאות לא סיפקו את רצוני כי

    הג'ל לא היה 100% חומר פעיל  ולא השפיעה כלל עלי

     

    נאלצתי לחזר לסוכנת ולרכוש שוב את הג'ל של "פוראוור".

    לבית הטבע ולא יכולתי להחזיר את המוצר ,כי שם אין החזרות.

     

    בברכך מעריץ את המוצרים שלכם

    אילן  ( השם המלא שמור במערכת)

     

     


     
  • חליטת צמחים - תערובת פרחי אלו ורה ועוד... (25/12/2011)

    בימי החורף לאוהבים להתפנק עם משקה חם או בימי הקיץ, משקה קר ומרענן : * החליטה מקלה על תחושות לא נעימות וגם כי היא מרגיעה. * החליטה מכילה כל כך הרבה מרכיבים נפלאים כמו פרחי אלוורה, קינמון, ציפורן, עלי אוכמניות, פלפל אנגלי ושומר ועוד.... * וגם כי היא פשוט טעימה.... * וגם כי היא מאד חסכונית, משקית אחת אפשר להכין 4 כוסות תה.... מתי שותים ? כשרוצים באמת להרגיש יותר טוב !!!
     
  • מוצר חדש +ARGI

    בהתרגשות רבה - הכירו את ARGI, מוצר חדש המכיל אבקה להכנת משקה על בסיס L ארגינין בתוספת ויטמינים. L ארגינין היא חומצת אמינו כל כך חזקה, שמדענים מתייחסים אליה כאל “מולקולת פלא"... בנוסף לחומצת האמינו, ARGI מכיל רימון, תמצית יין אדום, ותמציות קליפת ענבים ופירות יער- כל אלו בכדי לסייע לשמירה על בריאות טובה של הלב, כלי הדם והמערכת החיסונית ! לפרטים נוספים לחצו כאן: http://www.flp-np.allbiz.co.il
  • לעבור את החורף ב"שלום" עם טבליות בי פרופוליס (14/12/2012)

    הפרופוליס נקרא "התחמושת האנטי בקטריאלית של הדבורה". פרופוליס מוכר כאנטיביוטיקה הטובה ביותר של הטבע, כי הוא: אנטאנטי ויראלי, אנטי בקטריאלי,אנטי פיטריתי, מחזק את המערכת החיסונית, פעיל נגד חיידקים, וירוסים ופיטריות. * בכוורת, תאי רבייה מצופים בפרופוליס וע"י כך מגינות הדבורים על הזחלים מפני מחלות*. לבני אדם אובחן כי פרופוליס, בנוסף להיותו חומר אנטיביוטי יעיל כנגד כאבים ונפיחויות, סינוסיטיס, דלקות דרכי נשימה, נגד שפעת, פסוריאזיס, קנדידה במעיים. קיים גם שימוש נרחב לטיפול בבעיות עור כגון אכזמות, צלקות וספחת. מספר המחקרים המדעיים העדכניים העוסקים כיום בפרופוליס הוא רב וכולל נושאים שונים: *פרופוליס כמונע חמצון לאחר צריכה של שומנים לא רווים *פרופוליס כטיפול בשפעת *השפעות אנטי ויראליות של פרופוליס כנגד וירוס הרפס סימפלקס סוג 1 *השפעת חומרים פעילים מפרופוליס על הקטנת גידולים בחיות מעבדה *השפעת חומרים פעילים מפרופוליס על הקטנת גידולים של סרטן עור *שימוש בפרופוליס לטיפולים לאחר עקירת שיניים ופצעי עור...ועוד. פרופוליס טבעי אינו נמהל במים, רק באלכוהל. חב' FOREVER מיצרת טבליות פרופוליס אורגני - 500 מ"ג נקי כל טבליה.

    מומלץ :

    * לתחזוקה שותפת - 1 טבליה כל יום

    * במקרה של התקררות - 3 טבליות יום

  • דלקת פרקים שגרונית

    דלקת פרקים שגרונית תוקפת את הקרום העוטף את המפרק (סינוביום) וגורמת לנפיחות, כתוצאה מכך חשים כאבים חזקים במפרק, שעלולים להסתיים בעיוות צורתו של המפרק. במקרים מסוימים, אנשים הסובלים מתסמינים של דלקת מפרקים שגרונית, מתקשים לבצע אפילו פעולות פשוטות ביותר, כמו לקום מהכסא, להתכופף, לשחק ולהרים את הנכדים ועוד... דלקת פרקים שגרונית נפוצה בקרב נשים פי שתיים עד שלוש מאשר בקרב גברים, בדרך כלל היא מופיעה בין גיל 40 לגיל 60. אולם היא עלולה לתקוף גם ילדים צעירים וספורטאים. לדלקת מפרקים שגרונית ניתן להקל באמצעות טיפול נאות, הכולל הגנה על המפרקים ושינויים בסגנון החיים, וכך אפשר לחיות חיים פעילים וארוכים עם המחלה. ניתן להקל על הכאבים, לשקם את הכרום (סינוביום) העוטף את המפרק ע"י :

    FOREVER FREEDOM 2. קרם ALOE HEAT . ג'ל ALOE MSM השימוש יום יומי במשקה המכיל ג'ל אלו ורה מיוצב, הגורם לשיפור כושר הספיגה של מרכיבי התזונה, בתוספת גלוקוזמין סולפט, כונדרואיטין סולפט, MSM (מתיל סופיניל מתאן) ו – ויטמין C ו- E. להקלה על הכאבים באזור המפרקים , אפשר למרוח קרם ג'ל ALOE MSM. קבלו את הערכה ל- דלקת פרקים שיגרונית. מחיר הערכה הכוללת : 2 בקבוקי משקה 1 קרם אלו הייט 1 ג'ל = 579 ₪. למצטרפים למועדון הלקוחות – 15% הנחה ( סה"כ עלות אחרי הנחה 492 ₪ )

  • המפתחות לעסק מצליח

    http://nomipasternak.blogspot.co.il/

BizMakeBiz פותח ע"י